Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Неділя, 05.05.2024, 02:42 |
Інформатика & Фізика | |
Вітаю Вас Гість |
|
Викладання інформатики у 2020/2021 н. р.Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2020/2021 н.р.https://drive.google.com/file/d/1d2_ZX1ZU3uwvj9WxMzo2W2tUaB_DRCWT/view?usp=sharing Перелік програм з інформатики, які розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України:https://drive.google.com/file/d/19474Wzsxkh8YPu0CVJ1C6PpzAUGgvDhY/view?usp=sharing Програми з інформатики 10-11 клас (рівень стандарту):https://drive.google.com/file/d/1IH2j942wRJCgCLDGFb3rGfUNSSzqHVeV/view?usp=sharingПрограма вибіркового модуля: "Основи електронного документообігу":https://drive.google.com/file/d/1a0ggIk7TLwi5dEBieQ5XGoTwiPXZ-EAI/view?usp=sharingЗмістовно-методичні аспекти викладання інформатики в початковій та основній школі у 2019-2020 н.р.:https://drive.google.com/file/d/1Lmk-O71uVISMJgTy99sATVLl_ISvLY_J/view?usp=sharingПрограма з інформатики для учнів 5-9 класів:https://drive.google.com/file/d/1fSjJkfjDrC0qKoN6UJbKGfFVkO3L1z52/view?usp=sharingПрограма з інформатики для 2-4 класів (чинна тільки для 4 класу):https://drive.google.com/file/d/1glG6-nTlmLU-jzBG-_mvulrCCUAJD5Pj/view?usp=sharingОсвітній процес під час карантину у 2020 році:https://drive.google.com/file/d/1h6z9zvE2g_3iNKzw2bvneE6e4a1MBcEn/view?usp=sharingМетодичні рекомендації - дистанційна освіта-2020:https://drive.google.com/file/d/1IdmXARERh5Wfg7_5AkKP9ApzjXecQk3z/view?usp=sharingЛист МОНУ №1/9 №495 від 31.08.20 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р.":https://drive.google.com/file/d/1MOKYXFVzttFMZpsKS5XaWhzgFnuYyQNv/view?usp=sharingКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики (загальні критерії):https://drive.google.com/file/d/1Cu8Zu8QLXm1GIYcjvtt8Q1PdvHhohgj7/view?usp=sharinМетодичні рекомендації попередніх років:Оцінювання навчальних досягнень учнів Практичні роботи При вивченні курсу інформатики передбачається проведення різних видів практичних робіт: демонстраційних, тренувальних, практичних, лабораторних, які спрямовані на відпрацювання окремих технологічних прийомів, а також практикумів – інтегрованих практичних робіт (проектів), орієнтованих на отримання цілісного змістовного результату. У завданнях до практичних робіт слід передбачати використання актуального для учнів змістовного матеріалу й завдань з інших предметних областей. Встановлення кількості практичних робіт з обов’язковим оцінюванням і кількості тематичних оцінювань в курсі інформатики повинно здійснюватися з урахуванням обсягу навчального часу, що відводиться на викладання предмету в конкретному класі. Рекомендуємо тематичне оцінювання здійснювати в кінці кожної теми навчальної програми, об’єднуючи роботи з невеликих тем (до 5 годин) із наступними підсумковими роботами на кожному 8-10 уроці, а кількість практичних робіт з обов’язковим оцінюванням рекомендуємо встановлювати на рівні 25% від загального обсягу навчального часу, який відводиться на вивчення предмету (якщо в тексті навчальної програми відсутній перелік практичних робіт з обов’язковим оцінюванням). Оцінки за обов’язкові роботи мають бути занесені вчителем до класного журналу. Інші види практичної діяльності учнів (демонстраційні, тренувальні роботи, практикуми) оцінюються в разі потреби. Безпека дітей на уроках інформатики При вивченні тем з інформатики, що стосуються кібербезпеки та інших тем навчального предмету рекомендується ознайомлювати учнів з загрозами, які виникають внаслідок поширення в мережі Інтернет матеріалів в інтересах пропаганди держави-агресора та способами і методами уникнення цих загроз, доводити до відома учнів небезпеку використання заборонених ресурсів та програмних засобів (відповідно до Указу Президента України №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»). за матеріалами блогу: http://inf7-m.blogspot.com/ Особливості навчання курсу "Інформатика-8" у 2017-2018 н.р. Методичні рекомендації Міністерство освіти та науки України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти підготували методичні рекомендації щодо навчання інформатики у 2017-2018 н.р. Публікуємо витяг з цих рекомендацій, актуальний для навчання інформатики у 8 класі. Для зручного користування ми дещо поструктурували ці рекомендації та виділили основні акценти, на які слід звернути увагу. Навчальна програма У 2017/2018 навчальному році вивчення інформатики у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюватиметься за навчальними програмами для учнів 5-9 класів, які розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України та за посиланням:
Практичні роботи При вивченні курсу інформатики передбачається проведення різних видів практичних робіт: демонстраційних, тренувальних, практичних, лабораторних, які спрямовані на відпрацювання окремих технологічних прийомів, а також практикумів – інтегрованих практичних робіт (проектів), орієнтованих на отримання цілісного змістовного результату. У завданнях до практичних робіт слід передбачати використання актуального для учнів змістовного матеріалу й завдань з інших предметних областей. Встановлення кількості практичних робіт з обов’язковим оцінюванням і кількості тематичних оцінювань в курсі інформатики повинно здійснюватися з урахуванням обсягу навчального часу, що відводиться на викладання предмету в конкретному класі. Рекомендуємо тематичне оцінювання здійснювати в кінці кожної теми навчальної програми, об’єднуючи роботи з невеликих тем (до 5 годин) із наступними підсумковими роботами на кожному 8-10 уроці, а кількість практичних робіт з обов’язковим оцінюванням рекомендуємо встановлювати на рівні 25% від загального обсягу навчального часу, який відводиться на вивчення предмету (якщо в тексті навчальної програми відсутній перелік практичних робіт з обов’язковим оцінюванням). Оцінки за обов’язкові роботи мають бути занесені вчителем до класного журналу. Інші види практичної діяльності учнів (демонстраційні, тренувальні роботи, практикуми) оцінюються в разі потреби. Безпека дітей на уроках інформатики При вивченні тем з інформатики, що стосуються кібербезпеки та інших тем навчального предмету рекомендується ознайомлювати учнів з загрозами, які виникають внаслідок поширення в мережі Інтернет матеріалів в інтересах пропаганди держави-агресора та способами і методами уникнення цих загроз, доводити до відома учнів небезпеку використання заборонених ресурсів та програмних засобів (відповідно до Указу Президента України №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»). за матеріалами блогу: http://inf8-m.blogspot.com/
Методичні рекомендації щодо навчання інформатики у 9 класі у 2017-2018 н.р.Міністерство освіти та науки України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти підготували методичні рекомендації щодо навчання інформатики у 2017-2018 н.р. Публікуємо витяг з цих рекомендацій, актуальний для навчання інформатики у 9 класі. Для зручного користування ми дещо поструктурували ці рекомендації та виділили основні акценти, на які слід звернути увагу.Навчальна програма У 2017/2018 навчальному році вивчення інформатики у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюватиметься за навчальними програмами для учнів 5-9 класів, які розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України за посиланням: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |